Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
Арыс қаласы білім бөліміне қарасты «Арыс жалпы білім беретін мектеп» КММ
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Арыс қаласы білім бөліміне қарасты «Арыс жалпы білім беретін мектеп» КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/arysschool.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Арыс қаласының білім бөлімі ММ қарасты "Арыс жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде білім сапасын көтеру мақсатында жасалған іс - шараға сәйкес 10.02.2025.күні бастауыш сынып мұғалімі Есенкулова Гульнар Сериковна 4"А"сыныбымен әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ өтті. Тақырыбы: Жылға жақсы тілек. "Отамалы"деген не?Сабақтың мақсаты: 
4.2.8.1 - эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру 
4.2.3.1шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және дәлелдеу .
Сабақты "Жақсы тілек" арқылы бастады.
"Пазл" әдісі арқылы үй жұмысымен өткенге шолу жасап, пазлдан шыққан батаны оқып, мағынасын сұрай отырып,жаңа сабақтың тақырыбын ашты.
Оқушыларға "Болжау" әдісі арқылы суретпен жұмыс жүргізіп, мәтіннің не туралы боларын болжады.
Оқулықпен жұмыс жүргізілді.
"Маршрут" әдісімен мұғалім мәтінді бастап оқып, әңгіменің қалай өрбитінін оқушыларға ой тастай отырып, мәтінді жалғастырып оқытты.
Мәтіннің басын, ортасын, соңын үш топқа мәтін бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрады.
"Фонтазерлар" әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізілді.
1 - топ Өз қиялыңмен өзгертіп, Отамалы қойшының аман қалғаны туралы әңгіме құратты.
2 - топ "Отамалы" деген не?
3 - топ Ауа райын болжауды адам қалай, қайдан үйренуі мүмкін?
Дәптермен жұмысты "Түртіп алу" әдісі арқылы сөздікпен жұмыс жүргізді. Socarativ платформасы арқылы деңгейлік тест алынды. Сабақта мұғалім оқушыларды бағалап отырды. Оқушылар өзін - өзі бағалап,топтық бағалау жүргізілді. "Ауа райы" әдісімен кері байланыс алынды. Сабақ мақсатына жетті.